Stupanjem na snagu izmijenjenog Zakona o sigurnosti i interoperabilnosti željezničkog sustava (NN br. 82/2013), a s ciljem usklađivanja hrvatskog zakonodavstva s pravnom stečevinom Europske unije, uređeni su jedinstveni uvjeti Europske unije za davanje ovlaštenja strojovođama za upravljanje lokomotivama i vlakovima te ostale izvršne radnike u sustavu željezničkog nacionalnog i međunarodnog prometa.
Temeljem činjenice da je i ovo jedan od dokumenata s jasno vidljivim nacionalnim elementima, priprema grafičkog rješenja, proizvodnja kartica kao i individualizacija istih povjereni su upravo AKD-u. U svrhu zaprimanja i obrade Zahtjeva, odnosno personalizacije i izdavanja ADR potvrda izrađena je korisnički orijentirana aplikacija CMS akvizicija podataka, koja u potpunosti zadovoljava potrebe kontroliranog unosa, pohranjivanja , čuvanja i obrade svih relevantnih podataka. Spomenuta aplikacija se može jednostavno i brzo prilagoditi, odnosno nadograditi ovisno o konkretnim zahtjevima pojedinih korisnika. Spomenuta aplikacija se početno razvila za potrebe izrade ADR potvrda za prijevoz opasnih tvari i korištenje od strane MPPI-a, te je jednostavnom i brzom prilagodbom, odnosno nadogradnjom temeljenom na konkretnim zahtjevima Agencije za sigurnost željezničkog prometa, izmijenjena za potrebe novog korisnika.